103584
Book
In basket
Podręcznik prezentuje najnowocześniejsze koncepcje i metody zarządzania przy założeniu, że cele przedsiębiorstwa muszą uwzględniać interesy : akcjonariuszy, pracowników, klientów i społeczeństwa. Autor skoncentrował się na najważniejszych kwestiach finansowych, marketingowych, personalnych pezentując je w obszarach zarządzania.
Availability:
Wypożyczalnia APT
There are copies available to loan: sygn. 29871, 29872 (2 egz.)
Czytelnia APT
Copies are only available in the library: sygn. 005/Cz (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Meilleures pratiques de management
General note
Tytuł oryginału: Les meilleures pratiques de management, 2000.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 477-479
Target audience note
Dla studentów zarządania w wyższych uczelniach ekonomicznych i szkołach biznesu.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again