100808
Książka
W koszyku
Informowanie niefinansowe zaczyna zajmować ważne miejsce w strategii komunikacyjnej przedsiębiorstwa. Elementem tej sprawozdawczości jest model biznesu, ujawniany w Polsce przez niektóre przedsiębiorstwa obligatoryjnie. Model biznesu stanowi w pewien sposób skondensowany obraz działalności przedsiębiorstwa, poprzez holistyczne podejście do opisu prowadzonego przez przedsiębiorstwo biznesu i jego wpływu na otoczenie bliższe i dalsze. Książka wypełnia lukę na rynku wydawniczym w zakresie sposobu ujmowania modelu biznesowego w sprawozdaniu zintegrowanym lub innym i jego znaczenia w kreowaniu wartości. Największym atutem książki jest prezentacja wyników badań nad ujawnieniami modelu biznesu przez spółki czterech branż (energetyka, paliwa, górnictwo, telekomunikacja), notowane na GPW w Warszawie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82793 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia, netografia na stronach 211-227.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla kadry zarządzającej, analityków i teoretyków, doktorantów oraz studentów kierunków ekonomicznych.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Ekonomiczny (Katowice).
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej