100672
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 25872P, 65758 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Egz. 65758 z księgozbioru prof. Teresy Wróblewskiej
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 245-248.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: W obszernej cz. dot. ortografii omówiono m.in. uwarunkowania kompetencji ortograficznej uczniów i wynikające z nich konsekwencje dydaktyczne, integrację ortografii z innymi działami nauki jęz. pol., zasady i metody nauczania ortografii, podano przykłady różnych sposobów nauczania ortografii, w tym gier dydaktycznych. A także z podziałem na klasy: przykłady ortogramów, dyktand, ćwiczeń z wykorzystaniem słownika ortograficznego na lekcjach oraz zamieszczono dla przykładu słownik ortograficzny w wyborze również z podziałem na klasy. W krótszej cz. dot. interpunkcji omówiono integrowanie nauczania interpunkcji ze składnią, dokonano przeglądu propozycji dydaktycznych zawartych w podręcznikach dla uczniów. Podano, z podziałem na klasy, przykłady ćwiczeń interpunkcyjnych i dyktand.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej