100672
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- ). Red. Wiszniowski Robert. Red. Molendowska Magdalena (1980- ). Red. Sasińska-Klas Teresa. Opinia publiczna i jej rola w marketingu politycznym Żukiewicz Przemysław. Profile socjodemograficzne prezydentów krajów Europy Środkowej i Wschodniej - analiza porównawcza wybranych atrybutów Goban-Klas Tomasz (1942- ). Majstersztyk rebrandingu medialnego broni : historia transformacji marki Kałasznikow Molendowska Magdalena (1980- ). Sukces wyborczy chadeków na przestrzeni czterech ostatnich kadencji Parlamentu Europejskiego (1999-2014) - analiza przypadku Marzęcki Radosław (1983- ). Ludzie młodzi jako target group partii politycznych : próba identyfikacji barier Tomaszewski Norbert (1957- ). Kampania Baracka Obamy z roku 2008 w wydaniu hip-hopowym Chłopek Anna. Kampania prezydencka Aleksandra Kwaśniewskiego w 1995 roku a kampania współczesnej lewicy : podobieństwa i różnice Zieliński Patryk. Amerykanizacja kampanii wyborczych, czyli co? Rajca Lucyna. Nieprawidłowości w wyborach samorządowych w 2014 roku Szczepański Andrzej. Komitet Wyborczy Wyborców Mniejszość Niemiecka w wyborach samorządowych w 2014 r. Glinka Kamil. Polityka miejska w strategii "wiecznego prezydenta" - przykład wyborów samorządowych w Wałbrzychu Ossowski Szymon. Co się wydarzyło w Poznaniu? : wybory prezydenckie 2014 roku i koniec pewnej epoki Piontek Dorota. Co się wydarzyło w Poznaniu? : wybory prezydenckie 2014 roku i koniec pewnej epoki Lisowski Tomasz. Wybory na Prezydenta Wrocławia 2014 : przebieg, uczestnicy, wyniki rywalizacji wyborczej Łukasik-Turecka Agnieszka. 7 grzechów głównych komitetów wyborczych popełnianych w obszarze nieodpłatnych audycji wyborczych w publiczym radiu Łukasik-Turecka Agnieszka. Siedem grzechów głównych komitetów wyborczych popełnianych w obszarze nieodpłatnych audycji wyborczych w publiczym radiu Maik Artur. Social media marketing, czyli kreowanie wizerunku polityków w Internecie na przykładzie polskiej sceny politycznej Sygut Joanna. Jak zmieniały się telewizyjne debaty w wyborach prezydenckich w Polsce Wysocki Paweł. Jak zmieniały się telewizyjne debaty w wyborach prezydenckich w Polsce Szczypka Andrzej (1979- ). Wybory do MRN oraz studium osobowe władz miejskich w Gliwicach w latach 70-tych i 80-tych XX w.
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74983 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej