100925
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Kraszewski Krzysztof. Red. nauk. Paśko Ingrid. Red. nauk. Ryk Andrzej. Fenomenologiczne podstawy w edukacji dziecka Ryk Andrzej. Phenomenological basis in the child's education Kosová Beata. Autorita učitel'a : podmienka učinnej edukácie Kosová Beata. Teacher's authority : requirement for an efective education Głażewski Michał. Dyspraksja rozwojowa jako specyficzne zaburzenia funkcji motorycznych dziecka Głażewski Michał. Dyspraxia as specific child's development AL coordination disorder Kasáčová Bronislava. Učitel' expert verzus učitel' dobrý praktik : teória o učitel'och verzus školska realita profesijná reflexia a autoevalvácia učitela' Kasáčová Bronislava. Teacher as expert vs. teacher as good practitioner : theory on teachers vs. school reality Rostańska Eugenia. Komunikacyjne relacje miedzy dzieckiem i nauczycielem w edukacji wczesnoszkolnej Rostańska Eugenia. Communication relations between a child and a teacher in early school education Doušková Alena. Triedny manažment a kvalita výučby na primárnom stupni školy Doušková Alena. Class managnent and quality of teaching at elementary school level Grzywniak Celestyna. Proces diagnozowania dojrzałości neuropsychologicznej do szkolnego uczenia się u dzieci 6 i 7-letnich Grzywniak Celestyna. Process of diagnosing maturity neuropsychological for school learning children 6 and 7 years old Porubský Štefan (1947- ). Kurikulárne reformy a kvalita edukácie na primárnom stupni školy Porubský Štefan (1947- ). Curricular reforms and a quality of education at primary school Bilewicz-Kuźnia Barbara. Obserwacja rozwoju dziecka zorientowana na zmianę Bilewicz-Kuźnia Barbara. A process oriented child monitoring system for young children Pirozhenko Tamara. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Pirozhenko Tamara. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Chartman Ołena. Poziomy przejawiania rodzicielskiej odpowiedzialności w kontekście psychologicznego rozwoju dzieci w wieku przedszkolnym Chartman Ołena. Levels manifestation of parental responsibility in the context of the psychological growth of preschool children Kostrub Dušan (1968- ). Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Kostrub Dušan (1968- ). Identification of parents educational strategies of their children education Tománková Martina. Identyfikácia rodičových stratégií uplatnovaných vo výchove svojho dietata Tománková Martina. Identification of parents educational strategies of their children education Kostrub Dušan (1968- ). Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Kostrub Dušan (1968- ). Parental educational strategies in subjective interpretations Tománková Martina. Rodičovské výchovné stratégie v subjektívnych interpretáciách Tománková Martina. Parental educational strategies in subjective interpretations Wojniak Justyna. Technologie informacyjno-komunikacyjne w polityce edukacyjnej Unii Eeuropejskiej a bezpieczeństwo dziecka w sieci Wojniak Justyna. Uniformation and communication technologies in the European Union education policy and children safety online Babič Nada. Learning and teaching as dialogue between children and adults Babič Nada. Uczenie się i nauczanie jako dialog między dziećmi i dorosłymi Grochowalska Magdalena (pedagog). Potencjał różnorodności czy potrzeba uniwersalności : znaczenia nadawane wsparciu w uczeniu się przez nauczycieli przedszkola Grochowalska Magdalena (pedagog). The potential of diversity or the need of universality : meanings given by pre-school teachers to learning support Rengel Katarina. What is preschool from the children's perspective? Rengel Katarina. Czym jest przedszkole z perspektywy dziecięcej? Górecka-Mostowicz Barbara. Poznawanie przeżyć własnych i innych jako cel w edukacji dziecka w wieku przedszkolnym Górecka-Mostowicz Barbara. Identifying ownand other experiences as the aim of preschool education Smółka Lucyna. Grzeczność - nauka ani łatwa, ani mała, czyli o dobrych manierach u przedszkolaków Smółka Lucyna. Courtesy - science neither easy, nor one of slight account, or good manners at preschoolers Gavrish Natalia. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Gavrish Natalia. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Sushchenko Olga. Modern approaches to the use of the artistic expression in the educational proces in preschool establishments Sushchenko Olga. Nowoczesne podejście do stosowania wyrazu artystycznego w procesie edukacyjnym przedszkola Budniak Alina. Wiedza dzieci młodszych na temat funkcjonowania ludzkiego ciała Budniak Alina. Knowledge of younger children on the work of human body Trnka Marián. Konštruktivistický model rozvoja prírodovednéno poznania v materskej škole Trnka Marián. Constructivist model of development of knowledge of nature in kindergarten Chowaniak Jolanata. Kreacyjna aktywność teatralna dzieci w wieku przedszkolnym - implikacje praktyczne Chowaniak Jolanata. Creative drama activity of pre-school children - practical implications Rogozińska Katarzyna. Spotkanie z muzyką w ćwiczeniach emisyjnych dzieci w wieku przedszkolnym Rogozińska Katarzyna. Meeting with music in emission exercises with pre-school children Ziarno Andrzej. Ty też potrafisz pomóc - przedszkolak ratownikiem : edukacja dzieci w wieku przedszkolnym w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej Ziarno Andrzej. You can also help - preschooler as a liefguard : first aid education for children Czaja-Chudyba Iwona. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Czaja-Chudyba Iwona. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Cebulak Andrzej. Ocena efektów programu poznania oraz wspierania zdolności dziecka w edukacji wczesnoszkolnej - raport z badań Cebulak Andrzej. Estimation of program efects for discovering and supporting child's abilties in primary education - research report Šebeňová Iveta. Zadania rozwijające myślenie oraz umiejętności manualne uczniów klas modszych Šebeňová Iveta. Tasks for development of thinking and support for manual al skills of primary school pupils - junior levels Parczewska Teresa. Poszukiwanie miejsc uczenia się w narracji dzieci w wieku wczesnoszkolnym Parczewska Teresa. Searching for learning spaces in the narrations of early school-age children Paśko Ingrid. Poznawanie przyrody przez dzieci w młodszym wieku szkolnym Paśko Ingrid. Exploring nature by children in the younger school age Šeben Vladimír. Kształcenie uczniów szkoły podstawowej w zakresie nauk przyrodniczych z wykorzystaniem technologii informacyjnych i komunikacyjnych (TIK) Šeben Vladimír. Using ICT to support science education in primary schools Kraszewski Krzysztof. Technika w realizacji założeń przedmiotu szkolnego "Sachunterricht" Kraszewski Krzysztof. Learning and activities in the field of technology, while fulfilling the objectives of the school subject "Sachunterricht" Nowak Zbigniew (pedagog). Głębie i mielizny - o pożytkach i szkodach aktywności manipulacyjnej w edukacji matematycznej dzieci Nowak Zbigniew (pedagog). The depths and shallows - about the benefits and harms of handling activity in the mathematical education of children Nawolska Barbara. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Nawolska Barbara. Knowledge and action in the mathematical education of the child Żądło-Treder Joanna. Działa(nie) a pozna(nie) w edukacji mamtematycznej dziecka Żądło-Treder Joanna. Knowledge and action in the mathematical education of the child Jacewicz Agata. Badania nad zasobem słownictwa dzieci dawniej i dziś Jacewicz Agata. Research on children's vocabulary in the past and today Pawlak Bożena. Pomyłki, błędy i porażki - niewykorzystany potencjał edukacji, także wczesnoszkolnej Pawlak Bożena. Mistakes, errors and defeats - the educational untapped potential, also in early-school education Myśliwiec Katarzyna. Edukacja wczesnoszkolna w dobie cyfryzacji - wartości edukacyjne wybranych programów multimedialnych dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej Myśliwiec Katarzyna. Early education in the digital age - the educational values of selected multimedia programs for students in grades I-III of primary school Stawecka Anna. Dziecięca twórczość plastyczna jako droga kształtowania postawy twórczej Stawecka Anna. Children plastic work as the road of forming the creative attitude Weiner Agnieszka. Kompetencje w edukacji muzycznej : rozważania wokół praksjalnej filozofii edukacji muzycznej Davida J. Elliotta Weiner Agnieszka. The category of competence in the light of the praxial philosophy of musical education by David J. Elliott Ławrowska Romualda. "Odczuwam, działam, rozumiem muzykę" w edukacji dziecka Ławrowska Romualda. "I feel, i experience, i understand the music" in the education of a child Kosek Agnieszka. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Kosek Agnieszka. The storyline method : education through practical activities Czaja-Chudyba Iwona. Nauka poprzez praktyczne działanie : o metodzie storyline Czaja-Chudyba Iwona. The storyline method : education through practical activities Kostrub Dušan (1968- ). Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Kostrub Dušan (1968- ). Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Severini Eva. Aspekty sociálneho konštruktywizmu interakcja : dieta/deti a učitel' Severini Eva. Aspects od school constructivism interaction : child/children an teacher Reczek-Zymróz Łucja. Znaczenie metod aktywizujących w edukacji wczesnoszkonej Reczek-Zymróz Łucja. The significance of activating methods in early primary education Manourová Zuzana. Analyticko-syntetická metoda v modificovaném pojetí jako jedna z možností realizace inovativního přístupu v analytiko-syntetické metodé Manourová Zuzana. Analytic-syntetic in a modificated form as one of possibilities of realization of innovations within a traditional form of this method Vaškevič-Buś Jovita. Strategie czytania ze zrozumieniem w edukacji wczesnoszkolnej Vaškevič-Buś Jovita. Strategies for reading comprehension in primary school education Vykoukalová Věra. Změny v pojetí práce s textem a rozvoj čtenářské gramotnosti u žáků primárni školy v České Republice Vykoukalová Věra. Changes in the conception of dealing with text and development of reading literacy of primary school pupils Valášková Miriam. Dynamicdé diagnostikovanie písanej reči prvákov Valášková Miriam. Dynamic diagnosis of written speech of students of the first grade Glanowska Monika. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Glanowska Monika. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Czaja-Chudyba Iwona. Czynniki wspierające rozwój zdolności uczniów klas I-III z leworęcznością Czaja-Chudyba Iwona. Factors supporting capacity development of the left-handed pupils of class I-III Kostrub Dušan (1968- ). Aktívne učenie sa v procese výučby Kostrub Dušan (1968- ). Active learning in the teaching and learning process Severini Eva. Aktívne učenie sa v procese výučby Severini Eva. Active learning in the teaching and learning process Šimik Ondřej. Zadania uczenia się w czeskich podręcznikach przyrodniczych jako środek aktywacji ucznia Šimik Ondřej. The learning tasks in Czech primary science textbooks as a means of pupil's activation Solińska Urszula. Rola nauczyciela w realizowaniu zajęć z języka obcego w przedszkolu Solińska Urszula. The role of the teacher in implementation of foreign language teaching system at preschool Konderak Tatina. Jak zwiększyć efektywność procesu poznania i działania dziecka na zajęciach z języka obcego w przedszkolu Konderak Tatina. How to increase the efficiency of child's activity and cognitive process in foreign age classes Malik Magdalena. Nauczyciel przedszkola i jego rola w projekcie edukacyjnym : kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim Malik Magdalena. Kindergarten teacher and his role in the educational project : comprehensive support the development of schools in the district Kłodzko Dworska Urszula. Rola nauczyciela w realizacji założeń edukacji regionalnej uczniów w młodszym wieku szkolnym Dworska Urszula. The role of a teacher in implementing the principles of regional education at younger school age Miernik Agnieszka. Podróż w głąb siebie drogą poznania Miernik Agnieszka. A journey in to ourselves through the way of cognition Zadęcka-Cekiera Anna. Humor i śmiech w edukacji Zadęcka-Cekiera Anna. Humor and laughter in education Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Olek-Redlarska Zofia (1955- ). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Jakubowska Emilia (pedagog). Wydawnictwa dla dzieci - co warto czytać najmłodszym i dlaczego? : charakterystyka działalności wydawniczej dla dzieci Jakubowska Emilia (pedagog). Publishing houses for children's literature - what is worth reading for the young ones and why? : characteristics of the publishing activity for children Biskup Barbara. Błądzenie w labiryncie luster, poznanie płci w szkole podstawowej Biskup Barbara. Wandering in the labyrinth - recognition of gender roles in primary school Partová Edita. Deformácie matematických pojmov a ich dôsledky v učiteľskom štúdiu Partová Edita. Deformation of mathematical concepts and their implications for teacher training Kozera-Mikuła Patrycja. The problem of school readiness of a child - diagnosis and methods of psycho-pedagogical assistance Kozera-Mikuła Patrycja. Problem gotowości szkolnej dziecka - diagnoza i formy pomocy psychologiczno-pedagogicznej
Zawiera:
Status dostępności:
Wypożyczalnia APT
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76385 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Tekst częściowo angielski, czeski, słowacki
Streszczenie angielskie przy pracach
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy pracach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej